Csajok a Chuck-ból (Sarah Lancaster and Yvonne Strahovski HQ pictures)

Talán már említettem, hogy nem rég elkezdtem nézni egy új sorozatot, a Chuck-ot. Ebben a sorozatban két gyönyörű eyecandy is szerepel, azt sem tudom melyikük a szebb! Sarah Lancaster-ről és Yvonne Strahovski-ról van szó egyébként, és most róluk rakok fel néhány képet. Majd ha végignéztem a Chuck-ot, azt is megírom, hogy tetszett-e vagy nem.

Sarah Lancaster Kansas-ben született 1980 február 12.-én. Első hivatalos szerepe "Saved by the Bell: The New Class" -ban volt. De szerepet kapott a CSI Helyszínelők, a Hetedik mennyország és a Dawson és a haverok című sorozatokban is. Együtt szerepelt Leonardo DiCaprio-val a Catch Me If You Can (Kapj el ha tudsz) című filmben amelyet Steven Spielberg rendezett. Többek közt szerepelt bébiszitterként az Everwood című sorozatban Gregory Smith-el. Sarah visszatérő szerepe a "Boston Public" –ban volt ahol egy beképzelt középiskolás lányt játszott. Ezen kívül szerepelt még a „Dr Vegas" (A szerencsedoki) című sorozatban is Rob Lowe, Joe Pantoliano és Amy Adams oldalán. Jelenleg a Chuck-ban alakítja a főhős hugát, Ellie Bartowski-t.

Yvonne Strahovski 1982. július 30-án született; Maroubrából, Sydney egyik külvárosából származik. Strahovski megjelent néhány ausztráliai filmben és televíziósorozatban, jelenleg Sarah Walkert játsza az amerikai televíziósorozatban a Chuck-ban. Strahovski folyékonyan beszéli a lengyel nyelvet. A Wizard magazin a Sexiest Women 100-as listáján a 24. lett.

Kommentben lehet szavazni, kinek melyik bige jön be jobban!!! :) Nekem inkább Sarah...