"Hogy üljek bele a ..."

Mókás szitu, és egyben engem totálisan lezsibbasztó esemény történt még, azon a napon mikor voltam a munkaügyiben és elcsesztem a START-kártyámat.

Miután végeztem a hivatalban, kibattyogtam a buszmegállóba. Sajna volt még egy rakás időm a buszig, így vettem egy újságot és leültem az ottani padra olvasgatni. Ekkor lettem tanúja a következő eseménynek. Két fiatal roma csaj jött a buszpálya felé, és viháncolva beszélgettek. Majd kiszúrták az egyik ismerősüket az úttest másik oldalán, majd integettek neki, plusz oda is rikkantottak a srácnak, hogy: "Szeevááász!" A csávó visszaintegetett és ordítva köszönt: "Csumiiiiii csajok!!!" Mire a két csaj: "Mivanmá' veled??!!" A srác: "Semmi mare!" Amire az egyik csaj így replikázott : "Ó hogy üljek bele a fászodba!!!!"

Na erre a mondatra én lezsibbadtam! Jézus Úristen! Eleve mi a túróért kell az utca egyik oldaláról a másikra ordibálva kommunikálni (ki a f*szomat érdekel, hogy mi van velük) de hogy még ilyen tartalommal is fűszerezzék... áááááááá!!! Nem vagyok egy mimóza, én is szoktam káromkodni, de ez valahogy nekem sok volt, hogy egy csaj azt ordítja, fényes nappal, hogy bele akar ülni vkinek a f*szába. És vajh, ezek után milyen köszönési formák jönnek még? Nekem már ez is fájt, Isten ments az esetleges "Hogy nyálogassam meg a peckedet" meg a hasonlóaktól. Attól, hogy vki roma, még nem kellene mellőznie a kulturáltság minden elemét a verbális megnyilatkozásaiból! Szerintem.

"Hát, ezt kell csinálni-e, mare??!!"