Vatta fak történt velem mióta nem blogolok???

Szóval, mi is van velem?! Kezdjük az elején. Kb. onnantól tudtok rólam, hogy főiskolám városában éldegéltem barátnőmmel. Nos, mivel nem találtam munkát ott, így hazaköltözés lett a végeredmény. Valamint az is közre játszott, hogy Mamim elment.

Mivel lakóhelyem térségében munkát találni (főleg a szakmámban) egyenlő a nullával, így egész májusban nem csináltam semmit. Vártam, hogy a nyári munkahelyem kinyisson júniusban és akkor oda megyek vissza pultozni. A terv az volt, hogy némi "kess" összeszedése után, fogni az asszonyt és irány Pest.

A nyári időszak nem volt zajmentes, voltak fasza ivós pillanatok, no meg kellemetlen incidensek is (pl. mikor 12 kigyúrt roma állattal volt egy "majdnem Olaszliszka2" incidensem). A nyári eseményekről bővebben, később lehet hogy majd írok. 

Szeptemberre össze is jött némi lé és terveztük a költözést. Mindez november 14-re  valósult meg teljesen, hosszú folyamat volt, míg 100%-osan felköltöztünk. Úgy terveztük, hogy én, párom meg az Akkád haverom költözünk fel hármasban. Barátnőm talált is hamar szeptemberben melót egy szépségszalonban (műkörmözik), Akkádnak meg (aki szakács) ígértek munkát a Rózsadombon. Így szeptemberben ki is vettünk egy albit.

Úgy voltunk vele, hogy nekik van/lesz meló én meg majd csak találok vmit. De addig is én otthon maradtam, hogy ne költsem a pénzt Pesten, és mivel net még nem volt az albiban, at home meg hatékonyabban tudtam állásokat nézni, keresni. Augusztustól kezdve egészen novemberig 160 önéletrajzot küldtem szét, semmi eredménnyel. November 10-ig 4, ismétlem mindössze 4 állásinterjúra hívtak be. Vagy le se szarták a jelentkezésem, vagy nem engem választottak vmiért. Aztán hát ez egy kicsit depivé tett, hogy bazze' van 2 diplomám 'oszt szart se érek. Plusz Akkád állása sem jött létre.

Aztán október végén már az is tervbe volt véve, hogy költözés lesz haza, mert nekem sincs, Akkád barátomnak sincs melója, párom keresete meg nem elég hármunknak. Aztán november 12-én egy volt csoporttársnőm hívott fel, hogy tudna melót Pesten, telemarketinges munkát. Beprotezsált és meg is kaptam a munkát, és nov. 15-én kezdtem a munkát. Az egyik nagy mobiltelefonos cég szolgáltatásait árulom telefonon, nem rossz munka, de nem is álmaim munkája. Kezdésnek nem rossz (ha valaki tud számomra valami karaj melót Pesten KÉREM SZÓLJON, meghálálom). Szóval már én is Pesten vagyok, és talán még Akkád barátomnak is össze fog jönni vmi, szóval már-már alakulgatnak a dolgok. Egyébként nagyon tömören foglaltam össze ezt a 3 hónap eseményeit, de majd részletesen valamikor máskor. 

Mióta Pesten vagyok, azóta is történtek velem érdekes események, de ha most mindent leírok, soha nem érek a végére. Majd szépen apránként. Voltam céges bulikon, megtanultam közlekedni Pesten, munkahelyemen is akadt munka bőven, plusz új embereket ismertem meg, szóval zajlott az élet. Ja, meg már pesti discoban is voltam már 2x, ezekről külön post fog születni úgy érzem. :)

Egyszóval picit elfoglalt voltam az utóbbi hónapokban, főleg most novemberben és decemberben. De mint láthatjátok, apránként kipofozgattam a blogot. Volt karácsony, meg szilveszter és most jött el az idő, hogy azt mondhatom, kicsit lenyugodtak körülöttem a dolgok (a közérzetem is jobb már), így már lesz időm blogolgatni. Sok a bepótolni valóm, na meg a felgyülemlett sztorik és hülyeségek. Majd apránként kifejtek mindent.

De most már a sok rizsa után jöjjön egy kis humor is, mert gondolom, páran már azt várják: tehát induljon a PubliKOTTA Blog MÁSODIK ÉVADJA!!!!!!!!!