Bye-bye te #&@§!% 2009-es év, helloo 2010

Végre vége ennek a tetves 2009-es évnek! Ki merem jelenteni, ez volt eddigi életem legszarabb éve. Munkanélküliség, sok-sok gyomorideg, számos hozzám közeli személy elment végleg, sok emberben csalódnom kellett, volt néhány sokkoló esemény a nyáron (néhol tettlegesség), és ebben az évben mindig a f@sznak a rossz végén álltam. De, hála az égnek, vége!

Pár gondolatot (már ami eszembe jut) leírnék 2009-ről.

Sajnálom, hogy elment Jacko, Swayze, Floyd, Bujtor István és Marian Cozma. Nyugodjanak békében! Bár a Jacko okozta űr hatására megindult bulvár cécóval néha már a tököm ki volt. Bánkódhatnék a Danubius és a Sláger miatt, is de a Class FM meg a NEO szinte ugyanaz. Van már H1N1 vírusunk is, remélem előbb-utóbb lecseng Magyarországon. A kormány még mindig pöcs, de az ellenzék is, a BKV meg elmehet a jó***** *****ba. A Csillag Születik szerintem tök jó volt, nekem bejött a műsor, úgy ahogy volt. Viszont a kanos lantművész feleségkereső műsorával, majdnem elértünk már a magyar televíziózás mélypontjára (azért csak majdnem mert jön még Edit is). Meghalt Magdi anyus!!!!!!! OMFG!!!! Mi lesz most velünk???? :) Susan Boyle-t is unom már picit, bár még mindig istenien énekel. Rihanna megverése már nadjoon nem érdekel, mondjuk a 2009-es MTV VMA karaj volt (főleg Kanye). A Liptai-Gesztesi duótól már csömöröm van, bár Clau képei dögösek lettek (thnx to photoshop). Barack Obama nem tom mire kapott Nobel-béke díjat, de legyen. És végre van megint Beugró a Cool-on, juppiii!!!! Jensen Button meg az év mákosa, hogy ilyen jó autóba ülhetett. Szegény Debrecent meg szana-szétverték a BL-ben.

Transformers 2 bejött, Crank 2 nagyoon nem, Becstelen Brigantyk inkább csak az elmegy kategóriába sorolnám, X-men Origins: Wolverine-t szintén, Harry Potter 6 simán unalmas volt, a Twilight nekem már too much, Terminator: Salvation jobb mint a 3, de közelébe sem és az első kettőnek. Watchmen állat volt, Fanboys karaj, az új Star Trek fasza, District 9 meglepően jó volt, Frost/Nixon megazsír, Benjamin Button megaszar, a Gettómilliomos sztem túl lett értékelve, de azért jó, a Pankrátortól meg dettó nem estem hasra.  Dragon Ball Evolution hatalmas csalódás, úgy mint a G.I. Joe, az Avatart meg NAGYOOON MEG AKAROM NÉZNI!!!! Hirtelen ennyi jutott eszembe.

Sorozatokról: House új évada nekem bejön, a Big Bang nagyot lépett előre a szememben, a How I Met meg viszont süllyed, a Cougar Town elmegy, az új Scrubs egyelőre siralmas, Heroes még mindig szar, Dexter korrekt, Battlestar befejezés egész jó lett, várom az új 24-et, meg 30Rock-ban is le vagyok maradva másfél évaddal. A V-t, FlashForward-ot, Glee-t, a Misfits-t be fogom próbálni. Ja és 2010-ben most már tényleg nekiállok és végigézem a Lost-ot!!!

Tömören és hirtelen ennyi minden jutott eszembe. Ha később eszembe jut még vmi, akkor azt pótolom, de ha nektek, Kedves Olvasóimnak, jut eszébe valami, amiről szeretné a véleményemet hallani, csak írja le kommentben.

Szóval kapd be 2009, szia 2010, remélem te leszel az én LEGJOBB évem!!!