hamubasűlt folyt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én kérek elnézést!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azok a mókás vendéglátósok... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Én már mondtam ezerszer, hogy a drog rossz! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem 'tok mi hozzáfűzni. :)

 

 

 

 

 

 

 

Izmosodik a forint.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A cukormentes cukor, olyan lehet mint az instant vízpor.

Görögosrszágban tényleg így árulják!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


No comment.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valaki az itt dolgozók közül sztem kajak paraszt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így van, nehogymááá' ide 'gyűjjenek 'oszt mé' köszörüljenek is!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Muhahhhaaa...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ennél már csak az OKJ-s Jedi tanfolyam volt a jobb! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lényeg, hogy értse mindenki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a kép a miskolci Lidl-ben készült. Lényeg, hogy spóroljunk.

 

 

 

 

 

 

 

 

De legalább szólnak előre.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Menta hűt len=Ment a hűtlen (ááááááá)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nice! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

Ennyi!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bonyolultan szép az élet!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Véletlen tervezési baki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ez aranyos.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bébi lánytesó kerestetik!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végül is az, nem?

 

 

 

 

 

 

 

 

MEGA LOL!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Szopofánt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mintha én írtam volna... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akárki mit mond, ez egy szőke csaj volt!

 

 

 

 

 

 

 

Kawai Wolverine! :D