Introduction

Welcome True-Believers and New-Comers!

Fűűűű hol is kezdjem??!!

Talán bemutatkozom. Egy nemrég diplomázott újságíró palánta vagyok, ki még keresi álmai munkáját, és szabad idejében hülyeségeket ír.

Most jöhetne az a kérdés: "Miért is nyitottam blogot, miért is jó neked  (kedves olvasó) olvasni mindezt?" Hát, hogy jó-e olvasni, az nem biztos, de remélem. Az utóbbi időben éreztem késztetést, hogy valahová lejegyzeteljem gondolataim, élményeim, vagy csupán azokat az érdekességeket, amikkel találkozok (akár az életben,akár a net-en).

Hogy mik is fognak felkerülni a blogra? Minden ami nekem tetszik, vagy nem. Olyan dolgok melyek létezését másokkal is megosztanám. Elsősorban ide szánom publicisztikáimat (bármiről ami a világban történik), valamint élményeimet, kritikáimat, de sok netes tartalommal is jelentkezek (amelyek vmiért kiverték nálam a biztosítékot). Egyszóval próbálom lejegyezni (lekottázni) a világot melyben élek.

Lehet számítani sok Star Wars-ra (I'm a huge SW fan, by the way), Final Fantasy-re, amerikai sorozatos-témákra, filmes megjegyzésekre, jó nőkre, (remélhetőleg) elgondolkodtató írásokra, és temérdek viccre és agymenésre. A blog tartalma az én szubjektív véleményemet tartalmazza, miatta elnézést senkitől sem fogok kérni, kinek nem tetszik ne olvassa (vagy lehet kommentezni)!

So... Let's get ready to Rumbleeeee!!!