Ma nem fagyoskodok, itthonról post-olok

Végre egy kis pihi, ma kollegám a soros az őrzésben. Semmi különöset nem csináltam ma, dolgoztam 4 órát a sportboltban, hazajöttem, ettem hurkát meg 'rizsát (párom főzött egy hatalmas fazéknyit, nemtom minek, ő azt mondta kicsit elmérte...). Ja, meg ma volt némi dilemmám este a közeli csemegeboltban. Drága barátnőm elküldött tamponért (nadejó gondoltam). Azt a megbízást kaptam, hogy OB-t vegyek, meg egy bizonyos méretűt. Ok! A boltban volt OB (449 FT-ért) de csak kisméretű. Viszont volt megfelelő is, vmi no-name márkájú, amit 175 Ft-ért árultak. És ekkor jött a dilemma. Most vegyem meg a drága, megbízható minőségű tampont, ami kicsi a kértnél, és ha nem jó, akkor kidobok majdnem 500 HUF-t az ablakon. Vagy vegyem meg az olcsó, kívánt méretű tampont, ami meg nem biztos hogy jó minőségű. Kb 10 percig nézegettem a tamponokat, kibontottam a dobozukat, egymással összehasonlítottam őket, meg ilyenek, a boltos már röhögött rajtam. Aztán, mivel gazdasági válság van, az olcsót vettem meg ("ha nem jó akkor csak 175 FT-t bukok" elven). De hálisten' jó lett az is, meg is dicsért b.-nőm hogy, milyen ügyes vagyok, hogy 175-ért is tudok tampont szerezni...

Szóval uraim, ha tampont kell venni, inkább küldjétek el az asszonyt! :D