Még mindig a mai őrzés

Az imént, a Meki és a munkahelyem közt kifeszített városi karácsonyi világítás, az esőtől zárlatos lett. Olyan bögöly méretű szikrákat dobott, és égő műanyagdarabkákat, hogy attól fostam ráesik valamelyik a sátramra, ami szinte alatta terül, és egyszerűen kigyullad. Miután az ülőpárnámmal elhessegettem pár fenyegető szikrát (közben énekelgettem a Mighty Mouse főcíméből: "Here I come to save the daaaaaay!"), felhívtam Jani főnökömet, h. mi a faszt csináljak; ha leég a sátor a tulajok (főleg a csaj) kitérnek a hitükből. Azt a tanácsot kaptam, hogy jelentsem a tűzoltóknak. Közben elmúlt a szikraeső. Felhívtam a tűzoltókat, akik annyit mondtak, hogy ha majd kigyúlad vmi, akkor szóljak. Hát jól van! Remélem 7ig, vagy után nem ég le semmi. A Meki előtti angyalka Jean D'arc-ba ment át, és fénye nem lengi már be az idei karácsonyt...