A blog szünetelése alatt történtek

Haligali! A blog szünetelése alatt sem állt meg az élet (mármint velem nem). Hál' Istennek az őrzésnek vége lett a karácsony utáni héten. Két ünnepnapot is bevállaltam, de mindösszesen egy plusz ezrest dobtak rá a szokásos napi béremre (pedig hát pirosbetűs napokon úgy tudom ennél azért több dukálna). Az uccsó 7 az őrzésből már nagyon szar volt, lebontották az egyik sátort (pont azt amiben üldögéltem), így egész este nem volt hova leülnöm, se ahová behúzódhattam volna a hideg szél elől. Húdenagyon-hideg volt már azon a pár napon. Ráadásul a vége felé már a fizetést sem kapkodták el kifizetni. De legalább vége van, halleluja.

A szilvesztert munkával töltöttem, pultoztam. Viszont nem egyedül, igen kedves barátommal (a Rozsomákkal /vagy hívhatnám Farkasnak is/) álltuk az olykor kibebaszottul fárasztó vendégek áradatát. Hogy egy bölcs embert idézzek: "jók vótak a pogramok, csak kicsit sok volt a k*csög". Én 31-én délután egytől másnap reggel 11-ig melóztam. Az este alatt majdnem eltört a bal nagylábujjam, oldalba lőttek egy konfetti ágyúval, és majdnem szájba rugtam egy fiatalembert, aki kérésem ellenére nem igazán akarta elengedni a barátnőm kezét. Meglehetősen elfáradtunk Rozsival, de legalább jó kis jattunk jött össze. Másnap afteroztunk kicsit barátnőmmel, Rozsival, meg a VodkásCsambival.

A karácsony most kivételesen kira volt. Kettő is volt nekem az idén, egy a párommal és egy a családdal. Zsírszósz ajándékokat kaptam, és telezabáltam magam rendesen. Ám sajnos kiderült, hogy valószínűleg epeköves vagyok (a töltött káposztától utána meg a rakott karfioltól is megfájdult oldalt a hasam, és csak a Bilagit segített).

Most megint pultozom 3-ától, és közben újra álláshirdetéseket böngészek, sajnos kevés sikerrel. Azért remélem ez az év jobban fog telni, mint a 2008-as második fele.