Akármikor blogolni akartam ma, mindig eltérített vmi :)

A mai napot úgy terveztem, hogy egész nap blogolni fogok. El is kezdtem a Hans által küldött videóval. Majd jött az első vendég: Hans párja, NAnika. Államvizsgázott a mai nap és hát kíváncsian vártuk a fejleményeket; no meg mindig kellemes kikapcsolódást nyújt a NAnikával való találkozás. Hál' Isten sikerült az államvizsgája, kettes lett (az a legjobb jegy, sztem), na de azért a 2-esért jó megszívatták csórikámat. Mindkét tételét tudta, de addig sz*patták, genyóbbnál-genyóbb kérdésekkel, míg lerontották a jegyét. Bár, sztem nem kell foglalkozni az egésszel, a lényeg, hogy megvan.

NAnika ittléte alatt, megint nem hazudtolta meg magát, ismét megetetett (Lásd: bicmac-ezés), most pizzával. Kajáltunk finomakat, és jókat dumáltunk. Sajnos nem maradt túl sokáig, rohant haza. De a diplomaosztóján találkozzunk (oszt' berúgunk, mint állat, OK NAni?)!!!!

Utána, megint blogolni akartam, de akkor meg két lakótársam érkezett meg. Egyikkel az anyagi problémáit kellett megbeszélnem, a másikkal meg rá kellett gyújtanom, plusz megmutatnom neki, hol a kukatároló kulcsa (pedig már itt laksz egy ideje!!!! :D). Ezek után ismét íráshoz készültem, de akkor meg a Rozsi barátom érkezett (említetted Rozsi, hogy ne hívjalak Rozsinak, de akkor minek nevezzelek???). Akkor vele csacsogtam.

Miután ő is elment, akkor meg a buszmegállóhoz kellett kimennem egy csomagért, aztán Barátok közt. Most meg párom egyik régi barátnője vendégeskedik nálunk; itt alszik, hogy holnap be tudjon menni vizsgára reggel, mert kora reggeli busza nincs. Most éppen ők ketten csacsognak mindenről, én meg írogatásba kezdtem...