Bocsi a szünet miatt, szabin voltam

Szevasztok!

Bocsánat amiért már több mint egy hete szünetelt a blog (bár nem hiszem hogy oly sok embernek lett volna álmatlan éjszakája, amiatt hogy nem olvashatott semmi újat a blogomon, de azért hátha vkit zavart). Kicsit szabadságoltam magam a múlt héten. Nem történt velem semmi érdekes, nagyon mondanivalóm se volt, plusz jól esett kicsit falni a filmeket és sorozatokat ahelyett, hogy a klaviatúrával szerencsétlenkedek.

Múlt héten hazautaztam. Relax volt, plusz nem voltam igazán olyan állapotomban, hogy a blogomon humorizáljak. És ráadásul, bevallom, lusta is voltam. Semmi kedvem nem volt írni, csak bambulni ki a fejemből. Kb. múlthét pénteken jött meg a kedvem az íráshoz, de akkor meg közbejött más (már nem emléxem mi). Utána meg már úgy voltam, hogy ha lúd akkor legyen kövér; legyen egy egész hetes szünet a blogon!

Azért időközben mocorgott a fejemben néhány gondolat, és most jutottam el arra a pontra, hogy ki is nyilatkoztassam ezeket: az elmúlt napokban történteket, vagy az időközben megtekintett filmekről gondoltakat.

Ígérem még egyszer nem lesz (remélem) ilyen hosszú szünet, próbálok napi rendszerességgel jelentkezni, ha nem akkor 2 naponta. Lehet, hogy fel kéne még vkit kérni társírónak????

Szóval, akkor újra indul a mandula...