képi humor nemtomhanyadik folyt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hehehehe, már csak a leszbi Barbi kellene!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comment!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Love és Hate felirat egyben (ha valaiknek nem esne le)!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


EVA rajongóknak. És még a villa is meg van csinálva! Nem tudja vki hol lehet ilyet szerezni???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

Legalább őszinte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Nem is tudom, miért???!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerintetek is skót vki?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ilyet be kell szereznem! Főleg akkor hasznos, mikor a főbérlő érkezik az albérlet pénzért.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én mér előfizetője vagyok a Popó-magazinnak, lehet hogy erre is előfizetek...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hal a tortán.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bár megtehetném én is...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mikor lesz már I. Vader nevű pápánk?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


LOL!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Niiiiiiiiiiiiiiice! Kihagyhatatlan poén a Hancock kapcsán!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Néha kell egy kis relax!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A kis genyó!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végre van valami közös bennem és Putyin közt, én is hasonlót szoktam írni szemináriumok alatt.