Ma meg már máma' van megint

Szasztok!

Rég nem jelentkeztem. Közbejött némi munka meg buli és a többi, és a többi. Szóval elvoltam, mint a befőtt. Péntek-szombat-vasárnap dolgoztam (pultoztam), ezt megfűszerezte az, hogy pénteken egy nagyon jó barátom (Captain Pea) érkezett a városba, szombaton meg legkedvesebb kidobó kollegám-és-barátomnak (Colonial bácsi) volt a születésnapja. A péntek nagyon szar volt olyan téren, hogy bent kellett poshadnom a pultban (18:00-04:00-ig), ahelyett hogy együtt lehettem volna Pea-vel! A szombat zsilett volt, aznap csak du. 2-től 6-ig melóztam, így elmehettem a szülinapi banzájba. De a péntekről meg a szombatról kicsit bővebben is írok, nemsokára. Vasárnap kicsit másnapos voltam, és megint dolgoztam (14:00-től 22:00-ig) de sok minden nem történt aznap. Ha tíz vendég volt aznap akkor sokat mondok. Viszont hétfőn reggel 2-től megnéztem az Oscar-t, így utána a napot már átaludtam. Tegnap pedig filmeket néztem, nem volt kedvem írogatni. Szóval ezek miatt nem írogattam mostanság, most pedig próbálom pótolni a hiányt.