Klipp (zene) ajánló: Coldplay - Life in Technicolor II, Prodigy - Omen

Mostani otthonlétemkor, bátyám ajánlott figyelmembe néhány klippet (ofkorz' a TiCsövetekről) és most én is megosztom veletek.
Az első a Coldplay legújabb klippje, a Life in technicolor II. Bevallom őszintén eddig nem rajongtam a Coldplay-ért, sőt a Talk c. dalukon kívül nem is kedveltem egyik számukat sem. De ez a mostani bejött nekem!!!! Az a citerás-indiai zeneszerszámos alapja nagyon tetszik, a klipp meg egyszerűen awesome. Nézzétek és hallgassátok meg ti is:

A második klipp, a Prodigy-től az Omen. Szintén új. Első hallásra nem tetszett ez sem (biztos menstruáltam). De most, otthon újra meghallgatva, már igen csak megtetszett. Ez már nem olyan szar, mint az előző albumuk, de ne is várjatok új hangzást sem. Olyan eredeti "Fat of the land"-es Prodigy-s ez a szám! Zsírszósz:

Bratyó még mutatott egy jó új Oasis számot is, de annak elfelejtettem a címét ... :( ... majd ha megtudom, azt is belinkelem.