Pénteki forgatás

Szevasztok! Rég jelentkeztem, ugye? Nos, péntektől vasárnapig volt programom rendesen. De mindenről majd sorjában. Először vegyük a pénteket.

Nem tudom, hogy említettem-e nektek, de pár hónappal ezelőtt párom egyik barátnője felkért minket, hogy szerepeljünk már a filmjében, amit mostanság készít TDK-ra. Egy párt kellett volna alakítanunk a filmben is, úgyhogy elvállaltuk. A film 3 nőről szól: egy anyáról, egy üzletasszonyról és egy modellről, akiknek az élete nem a legjobb,és ezen változtatni is tudnának, mégsem teszik meg. Párom a modell csajt alakítja, én pedig a fotósát, aki kihasználja a modellt és csak "arra" kell neki. Szóval egy igazi genyó macsót kellett alakítanom (nem volt egyszerű).

Múlt hét péntekén forgattuk a fotózós jelenetet, mikor a modell a fotós és a fotós stáb együtt dolgoznak. Már csütörtökön tanulgattam a szövegemet, de kevés sikerrel. Két ok miatt sem jött össze: belekezdtem egy új sorozat nézésébe (Chuck), meg a szöveg tanulása erős nevetésbe torkollott párommal. Lényeg az, hogy pénteken mentünk fél 10-re forgatni. A főiskolám televíziójának egyik stúdiójában forgattunk, hisz az hasonlít is egy fotóstúdióhoz.

Azért voltunk ott mi ilyen korán a szereplőkből, mivel korábban el akartunk menni (ment a buszunk), így először azt a részt vettük fel, mikor már a stáb elment és a modell és a fotós egyedül maradva az egymással folytatott kapcsolatukat vesézik ki. Hát, párommal olyan szintű bakiparádét csináltunk, hogy abból köbö 1 órányit össze lehetne vágni. Vagy elfelejtettük a szöveget, vagy elröhögtük a dolgot. De azért összeszedtük magunkat és megcsináltuk. Rendezőasszonyunk is elégedett volt a végére.

A jelenet forgatásakor, a mellettünk lévő irodából az egyik tanár, néha be-bejött hozzánk, mindig valami hülye ürüggyel. Már kezdett idegesíteni minket, hogy mi a francért nyit be állandóan, vagy jön be valami hülységért (pl. felkapcsolni nálunk a villanyt /mi is feltudtuk volna, ha kellett volna/, vagy vmit kotorászni a kameráknál). Én azt gyanítottam, hogy biztos abban reménykedik ez a csóka, hogy hátha akkor nyit be, mikor párom öltözik vagy mondjuk bikiniben van. Kis idő multán vettük észre, hogy az egyik távoli kamera be van kapcsolva és küldi ki a jelet a kinti irodába. Ez a mocsok, egyik bent létekor bekapcsolta az egyik kamerát, hogy majd azon keresztül kukkolja a nőmet!!! Még jó, hogy pont az a kamera nem a legjobb helyre volt állítva, így nem történt előtte semmi érdekes. Na, meg az is szerencse, hogy az operatőrünk kiszúrta, hogy megy a kamera (köszönet érte!!!). Szerencséjére, az a majom, nem volt már bent az irodában, mikor észrevettük ezt, mert tuti leordítottam volna a g*cibe azt a kujont.

Aztán dél és egy körül megérkeztek a többiek is. Egész jó hangulatban telt a forgatás. Természetesen senki más sem tanulta meg a szövegét. Mondjuk volt, aki amiatt, mert az előző nap vállalta el a szerepet, mivel az elődje az utolsó pillanatban lemondta az egészet. A filmben volt két srác, akik a világosítós srácokat alakítják, és az egyikük az egyik jelenetben megsimítja a modell fenekét. Természetesen ezt a jelenetet is többször kellett felvenni (vagy baki miatt, vagy a vágóképek miatt). :) Mondjuk engem annyira ez a jelenet nem zaklatott fel, mert jó fej volt a világítós srác, meg hát rövid tapizásról volt szó és hát a művészetért mindent, szóval megbocsátottam, hogy a csajomat paskolgatja. :)

Az egész forgatás alatt egy mondatra készültem, ami így hangzik: "Az idő pénz, kislány!" Szerintem ez a mondat annyira idétlen és nem valós, hogy akármikor rákészültem kimondani, mindig elkapott a röhögő görcs. Egész nap ezt a mondatot mondogattam, és készültem arra, hogy ne röhögjem el (és Oscar-díjasan átéljem). Az utolsó felvételkor összeszedtem magam, elmondtam a szövegem, nem is hibáztam benne még jól is alakítottam (amennyire tőlem telik) és örültem, hogy na, végeztünk. És mint aki jól végezte dolgát, várja hogy a többiek is mondják el a szövegeiket és végezzünk. De azt látom, hogy mindenki engem nézz és a rendezőasszonyunk is integet. "Miva'?" - kérdeztem. "Kihagytad az "idő pénz kislány" részt!" Báááázzz meeee!!!!!!!! Egész nap erre készültem, és mikor kellett volna mondani akkor nem mondtam, mert kiment a fejemből. De mindegy, utána felvettük újra a jelenetet, és végre elmondtam az ominózus mondatot, mindenféle kacaj nélkül.

Aztán du.3-kor végeztünk az aznapi forgatással. Nekem még 1 mondatom lesz vmikor, páromnak van még jelenete rendesen. Majd ha láttam az egész filmet, lehet hogy teszek még említést az egészről (sőt aki szeretné /és ismer/ az el is kérheti kölcsön). Kíváncsi lennék az imdb hány pontot adna a filmre? :) A forgatás után siettünk a buszhoz, és mentünk haza, mert kicsiny városomban a 7végén böllérfesztivál volt.