A blog új kinézete

Gondolom már feltűnt, hogy új dizájnba csomagoltam a blogomat. Kérdés, miért?
Hát, sok panaszt kaptam, hogy nagyon lassan tölt be a blog, meg lefagyasztja néhány ember gépét. Én is érzékeltem, hogy az előző sablonban, túl sok volt a megjelenítendő képi elem, meg hát szeretem az egyedibb dolgokat. Emiatt döntöttem a sablonváltás mellett.

Valami olyasmit akartam, ami egyszerű, gyorsan betölt. Na meg persze kicsit a saját ízlésemre is átalakítható legyen, plusz már szerettem volna saját header-t is.

Ezt a sablont egyébként nem én készítettem, csak belekontárkodtam. Az eredeti sablont a bloghusablonok.blog.hu-ról töltöttem, mégpedig az AqueBlue-t. A header (fejlécet) én csináltam, az eredetit felhasználva. Olyan címeket, képeket tettem bele, amiket én szeretek vagy, amik a blogomban megjelennek. Szóval pl. ezért van kint a youtube logója, mert sok vid van a blogomban, de a NY Times logója azért szerepel a fejlécben, mert szeretem az újságírást. És így tovább...

Remélem, tetszik mindenkinek, akinek meg nem, annak túró a fülébe!

De lehet véleményezni is, kinek hogy tetszik...