I'M BAAAAACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Greetings True-believers and new-comers!!!

Hosszas hallgatás után, elindul a PubliKOTTA blog második évadja, szóval ismét jelentkezem. Hirtelen azt sem tudom hol kezdjem...

Talán ott, hogy miért is maradt abba tavasszal a blog. Sorozat nyelven mondhatnám azt is, hogy idő előtt cancel lett az első évadnak, és sokáig ment a vita hogy lesz-e egyáltalán folytatás. De a rajongóknak köszönhetően az "anyacég" úgy látta van értelme a folytatásnak, csak a pontos relese dátumot nem tudta, mivel a "kreatív osztály" kicsit elfoglalt volt.

Szóval tavasszal annyi minden zúdult rám, hogy se erőm, se kedvem nem volt blogolni (de erről majd később) utána pedig egyszerűen időm nem volt. Nyár vége felé már igen csak hiányérzetem volt és vártam már hogy legyen végre egy rendezett időbeosztásom és újra tudjak hódolni kedvenc hobbimnak. A szeptember-október-november inkább idegeskedéssel telt, és mondhatni mostanra nyugodott le minden. Így hát most éreztem idejét annak, hogy újra klaviatúrát ragadjak, és elárasszak mindenkit (akit érdekel) hülyeségeimmel, élményeimmel, véleményezéseimmel és neten talált awesome cuccaimmal.

Mint láthatjátok, kicsit megújult a design, untam már a kékséget, valami egyszerűbbet, letisztultabbat akartam, ez sikeredett. Sztem egész jó! Tartalomban változatlan maradok, írni fogok mindenről ami eszembe jut, és felrakok mindent ami nekem tetszik.

Sok minden történt azóta, hogy nem kottázgattam a világ apró vetületeit, sok mindenki elment (pl. Jacko, Swayze), sok minden változott (Danubius-Sláger), a kormányfő személye is változott, megismerkedtünk a H1N1-el, temérdek sok filmet és sorozatepizódot mutattak be, ja meg válság is jött és még számtalan olyan dolog történt, ami most hirtelen eszembe se jut. De velem is történtek ám dolgok; ám mielőtt ezeket kinyilatkoztatom magamból, s utána belecsapnék a lecsóba, legelőször egy olyan bejegyzés jön, aminek már nagyon rég itt kellene lennie...