Finally, némi boldogság is elért - YATAAAA!!!

Az elmúlt pár napban (konkrétan csütörtöktől vasárnapig) végre semmi rossz nem történt velem, sőt már-már a Maslow-piramis csúcsára jutottam. :)

Csütörtökön tök jó napom volt, még a meló is jól esett (főleg, hogy a normálisabb kampányt csinálhattam). Informáltam az ügyfeleket, olykor nehezebb szituációkat is megoldottam nekik, és ők rendkívül hálásak voltak. Jót tett az egómnak.

Pénteken ugyanez történt, de még az is megfűszerezte mindezt, hogy szülinapom volt (Qdi haveromat idézve: "öregpötsh" lettem). Kaptam a köszöntéseket, happy voltam. Hazaérve párocskámmal kettesben ünnepelgettünk, nyugodtan békésen. Nyugodt volt a közérzetem, béke honolt idegvégződéseimben, chill out volt, nem zavart semmi.

Még a múlt héten beszéltem meg egyik legjobb barátommal, Mr. Black-kel (Blackie bátyja) szombatra egy találkát. Mr. Black-et óvodás koromtól ismerem, nagyon sok közös emlékünk van, és ő egy igazi jó barát. Némileg rokonlelkek vagyunk: imádjuk a szép fotókat (ő csinálja is őket, én ahhoz keta vagyok - igen Qdi, ezt a linket neked tettem ide), rajongunk a digitális képszerkesztésért (ő Corel-es, én meg Photoshop-os), imádjuk a néptáncot (én nézni, ő művelni is), mindketten huge How I Met fanok vagyunk, a zongora hangja a kedvencünk, és még hosszasan folytathatnám. Mindig is jól megértettük egymást, meglehetősen hasonló dolgokat találunk viccesnek (pl. a pékeket, vagy a macskákat). Szóval, az én "Bro"-m jött hozzám látogatóba szombaton.

Reggel 10-re megérkezett, ledobta cuccait, felköszöntött, és ott folytattuk a dumát ahol legutóbb abbahagytuk. Sütöttünk- főztünk (a krumplit "kicsit" elsóztam), közben jókat beszélgettünk, pálinkáztunk-söröztünk (éljen a két literes Kőbányai), nevettünk, némi jazz zenével fűszerezve. Jó volt kicsit kikapcsolni a külvilágot, és csak beszélgetni. Majd hamarosan párocskám is hazaérkezett a melóból, becsavartunk egy kis flamót (ofkorz további pálinkát), és tovább folytattuk a nevető-maratont. Jutyúbon mutattunk meg egymásnak fontos eseményeket, zenéket, poénokat (Mr. Black egy időre feltöltött anyaggal, amit a blogra felrakhatok), vagy csak szimplán fostuk a szót. Ja és pálinkáztunk! :) Tuti jó kis nap volt, kár hogy gyorsan elszállt!

Másnap még rendbetettük Mr. Black-kel párom laptopját, és sajnos du. 1-kor búcsút kellett vennünk egymástól. De szerintem nem sokára újra fogunk ütközni, mivel a kanapénk belopta magát Mr. Black szívébe. :) A vasárnap még tök jól telt, megnézettem párommal az Amerikai História X-et, és amit előre sejtettem, ez a film is bejött neki. Csak este volt már egy kisebb szar érzésem, mégpedig, hogy bazze' holnap menni kell melózni! :) Rég volt ilyen jó 7végém!!! Végre something good - YATAAAAA!!!

És végezetül Mr. Black gyűjteményéből, íme egy kis muris videó, a két "kutájáról", amint éppen meleg hangulatban vannak :D :