I hate you Mr. Black - you lucky bastard

Nemrég kiveséztem új munkahelyem okozta élményeimet, és post végén tettem egy megjegyzést egy, nem is nevezném embernek, egy entitásra, akit mostanság UTÁLOOOOK!!! :D

Igen rólad van szó, kedves barátom, Mr. Black!!! :)

Mr. Black az elmúlt 2 hétben nálam vendégeskedett. Kapott egy új melót (nem is akármilyent, de erről mindjárt), és hát albi híján egy rövid időre kölcsönadtam a kanapét. Meg hát gyerekkori barátok vagyunk, imádomtam a srácot, szinte testvérem!

Azzal nem is volt igazán bajom, hogy kapott egy zsír melót, mert megérdemli (iszonyat kreatív grafikus, és volt időszak mikor, munka híján beállt péknek a Tecsóba). Kicsit (a faszt, inkább nagyon) persze irigyeltem, hogy ő végre azt végzi amit imád (tördelő/grafikus/designer melót kapott), én meg egy foscsi-szarcsi helyen punnyadok. De hogy még szopat is, és a véremet szívja, az már nekem is sok volt!!!!! :)

Meséli, hogy akkor megy be dolgozni mikor akar, nem róják fel neki. Egész nap tervezgetnie kell, és nem szól bele senki. K*rva jó fizetése van. És valszeg' kapni fog a cégtől egy Apple laptopot. Itt már nem volt természetes a mosolyom, de örültem Mr. Black örömének. Aztán erre a szemét, tovább szívat! Egyik délelőtt küld egy sms-t, hogy bement a KéjEfSzí-be és nem kellett fizetnie a kávéért (mert olyan jófejnek tűnt biztos a pultosoknál, vagy mittomén)! Kabbe, reagáltam neki!!! Aztán kis idő után jön az újabb infó, nyert a lottón pár ezer forintot. Na akkor már elgurult a gyógyszer nálam! VÁÁÁÁ, EKKORA MÁZLIJA NEM LEHET SENKINEK!!! És ekkor döntöttem el, hogy hivatalosan is utálom Mr. Black-et! :)

És ez a majom pár napra rá, még rákontrázott azzal, hogy az egyik fotóját megvették a neten, úgyhogy egy-pár eurót ezzel is keresett!

I really hate you, Mr.Black...   RIGHT NOW! :)

Ezt már ki kellett adnom magamból... :)