A perceft day

A tegnapi napom egy tökéletes nap volt! Hosszú idő után végre jó dolgok is történnek velem, és végre kicsit elfelejtettem gondjaim. Ezt sok mindenkinek köszönhetem, de hogy a tegnapi napom, oly nagyszerű volt, azt elsősorban NAnikának és Hans barátomnak köszönhetem. De menjünk sorjában, mi is történt tegnap...

A délelőttöt teljesen átaludtam, mivel az előző este virrasztottam párommal, aki tanult a manikűr-pedikűr-műköröm záróvizsgájára. Délután egy óra körül ért haza a vizsgáról, melynek eredménye, hogy most már hivatalosan (papíron) is Kéz- és lábápoló, műkörömépítő a barátnőm. Megjegyzem a szakmai vizsga eredménye 94%-os lett (ez itt a reklám helye, szóval csajok jöhettek műkörmöznii), és emiatt nagyon büszke is vagyok rá ("Szép volt csáje'!"). Na, hát ennek örömére úgy gondoltuk, elmegyünk ünnepelni, és beülünk a Plázában a kedvenc helyünkre ebédelni. Mialatt készülődtünk, jött egy telefon NAnikától, hogy itt vannak Hans-szal a városban, pont a Plázában, szóval nem akarunk-e összefutni velük. Hát már hogy a retekbe ne akartunk volna, úgy is oda készültünk, oszt' így még jobb is lesz a napunk (és tényleg az lett).

A Plázában párommal megkajáltunk (jaj de jót ettem ott), majd találkoztunk rég látott barátainkkal. Akkor elkezdődött a sztorizgatás, a poénkodás, sétálgattunk a plázában, nézelődtünk (volt kiállítva egy Ferrari, azt párszor megskubiztuk), szóval jól elvoltunk. Majd pár óra múlva, véletlenül az derült ki, hogy Hans meg NAnika sem látta még a Star Wars-t úgy teljes egészében. Hát ezt nem hagyhattam így! Pont az albiban volt az erre való "orvosság" (mind a 6 rész), szóval beültünk a kocsiba, és eljöttünk az hat epizódért. Amúgy is, egyik kedvenc hobbim az, hogy olyan embereknek adom oda a Star Wars-t, akik még nem látták (terjesztem az igét).

Az albiban kitaláltuk, hogy ha már ilyen jól érezzük magunkat, este is megyünk mulatni. De még előtte visszamegyünk a Plázába, mert NAnika meg akart venni egy felsőt. Mikor odaértünk, édesanyám hívott, hogy volt bent a kórházban maminál, és már jobban van valamennyire. Jobb hírt nem is kaphattam volna! Még karajabbá vált a napom. A Plázában ofkorz az én párom is vett egy felsőt, NAnika is megvette amit szeretett volna, aztán Hans-szal úgy gondoltuk, nehogy már mi is kimaradjunk. Szóval vettünk magunknak kemény 1000FT-ért egy-egy hosszú ujjú pólót, ráadásul ugyanolyat (majdnem). Míg az enyém piros színű volt, fekete mintával, addig Hans-é fekete színű, piros mintával (Lásd. a képen). Úgy gondoltuk Hans-szal egyenpolóban vágunk bele az esti mulatságba (nagyon sukárok' voltunk :) )! Ja, a hülye bátyám meg azzal hívott fel a Plázában, hogy megy Pesten moziba, és megnézi a Watchmen-t. "Kabbe!" - gondoltam, de ez sem szegte kedvemet, sőt kicsit örültem, hogy ő is jól mulat.

A shoppingolás (utálom ezt a szót, by the way, de most azért is ezt használom) után visszamentünk az albinkba, hogy mindenki felvehesse a maga új felsőjét, kicsit belőjük a sérót, aztán pedig induljunk koktélozni. Tisztára burzsujnak kezdtem magam érezni! :) Azért azt hozzáteszem (nehogy azt higgyétek, hogy meggazdagodtam), hogy azért volt a terv a koktélozás, mert Hans-éknak volt egy csomó étkezési utalványuk, és mivel azt egy koktélos helyen elfogadják, így azt ittuk el (Hans, NAnika, ezúton is köszönöm még egyszer, párommal együtt, az egész estét!!!). A poén az egyébként, hogy azon a helyen koktéloztunk, aminek a teraszát decemberben esténként őriztem.

Az albiban benyomtunk még egy stampo páleszt, aztán jött a cocktail-time. Iszogattunk finomakat, nagyokat nevettünk; szóval *urva jó este volt! Olyan éjfél körül (de lehetett egy óra is, nem emléxem), még átmentünk a mekibe kajálni. Ott meg degeszre kajáltuk magunkat (csak szólok mindenkinek előre, a steak-burgonya ízetlen a mekiben, ne vegyetek!). Aztán köbö egy órás ottlét után Hans-ék hazahoztak minket kocsival, majd ők is elindultak haza (szegényekre még egy órás út várt).

Rettentően jól éreztem magam ezen a napon! Hála annak, hogy mamim picit jobban lett, no meg Hans-éknak. Köszönöm ezt a csodálatos napot gyerekek, remélem hamarosan újra találkozunk! Majd írjatok meg, hogy tetszett a Star Wars...

És ezen a csodálatos napon, a hab a tortán az volt, hogy még Gyurcsány is lemondott. Na, ilyen egy tökéletes nap!!! :D