Az elmúlt 2 nap eseményei (lefáradtam agyilag)

Kábé ez a kép tudja illusztrálni a kedélyállapotomat az elmúlt napokban. Valami mindig lefárasztott.

Vasárnap az iwiw kezdte. Küldeni akartam egy levelet számos ismerősömnek egyszerre. Meglehetősen sok időt töltöttem azzal, hogy becsatolgassam a neveket. Majd mikor küldeném, errort kaptam. Nem anyáztam, kicsit sem. Aztán látom, hogy az 500 emberből kábé 10 kapta meg. Kezdhettem elölről a küldést, és mindig csak egy pár embernek küldte el a levelet. Gondoltam baszki, már semmire nem lehet használni az iwiw-et. Aztán tegnap valamilyen csoda folytán sikerült elküldeni mindenkinek, Yátáááztam ezerrel.

Hétfőn a munkahelyemen fáradtam le. Az anyacég megfeledkezett rólunk, hogy mi is dolgozunk, és nem készített nekünk adatbázist, amiből dolgozhatunk. Reggel 9-től olyan délután 2-ig malmoztunk (inkább maradtunk volna otthon). Aztán meg már annyira nem esett jól a meló, főleg a paraszt ügyfelek, akiket kaptam, hogy mindenhova kívánkoztam, csak a call centerbe ne. Este hazaérve, a twitter-rel szenvedtem egy sort, az is állandóan lefagyott (nem szeret engem a web 2.0). De happy is voltam, mert sikerült jegyet foglalnom az Avatarra 17-ére (Imax 3D). Ja, meg megnéztem a Dorian Gray c. filmet, hááát az is lezsibbasztott (nem annyira rossz film, de nem is váltotta meg a világot, nem hiszem hogy sokszor fogom újranézni (inkább elolvasom); köbö egy "elmegy" kategóriába tudnám sorolni).

Ma a melóhelyen, megint lefárasztottak, főleg az ügyfelek (barom az összeeeees); majd némi letolást is kapott a csoport kollektívan, hogy felpöröghetnénk. Letolás után, meg nagyooon megjön az ember kedve a munkához. :) Aztán megint lefáradt az agyam, mert kiderült, hogy a barátnőm főiskolája kiírta tanári képesítő vizsgára 16-ára, államvizsgára meg 20-ára. Így még jó, hogy pont 17-ére foglaltam jegyet az Avatarra (nehogymááá' összejöjjön vmi). Még nem mondtam le, de lehet hogy az lesz. :(

Mióta hazaértem, már kezd javulni a kedvem. Mindjárt benyomok egy kis pálinkát!!! :D