Na, mizu? Semmi 'kül...

Hát, megmondom őszintén, semmi különös. Gondolom észrevettétek, hogy köbö 2 hete eltűntem és nem igazán post-oltam, ha meg igen, akkor pedig csak vmi poént toltam fel. Igazából semmi olyan nem történt velem, ami írást vont volna maga után. Na jó, talán egy, az hogy megnéztem az Avatar-t, de erről hamarosan fogok is írni.

Az elmúlt 2 héten délutános műszakban dolgoztam a melóhelyen, ahol semmi, de semmi interesting nem történt. Néha egy-egy paraszt, vagy vicces ügyfél mindössze, de egy sem verte ki nálam a biztosítékot.

Ja, párom teljesítette utolsó államvizsgáját (még egyszer: GRATULÁLOK BABÁM!!! ÜGYES VAGY!!!), így ő is belépett a két-diplomával-is-alig-tudok-elhelyezkedni klubba. :)

Múlt 7végén voltam bulizni is kollegákkal, az egész jó volt. Nem az évszázad party-ja, de egész korrekt volt. Találtunk egy tök jó helyet Pesten (a Casa de la Musica a Vas utcában), ahol emberi áron adják a szeszt és még hangulatos is (300 HUF a korsó csapolt Holsten). Iszogattunk, jókat dumáltunk, nyerítettünk, némi swinger party téma is bejött a képbe (az annyira nem volt fáintos), a Casa után meg átmentünk egy hering-party-s dizsibe. Utálok nyomorogni!!! De hát le lettem szavazva, oda kellett menni. A poén az, hogy mikorra elment már mindenki, csak én, párom és Akkád haverom maradtunk, akkor jött meg az igazi hangulatunk táncizni (talán azért, mert akkorra már nem törzshöz leszorított karral lehetett mozogni). Akkáddal azért megmutattuk, hogyan is kell denszelni tücci zenére. :) Köbö hajnal 5-re értünk haza.

Másnap, enyhén másnaposan, főző party-t csináltunk, mivel fazser küldött egy valag fagyasztott húst, és mivel mélyhűtőnk még nincs, így azokat le kellett sütni, hogy tovább elálljon. Volt csirkeleves, mustárosan pácolt sült csirke, fokhagymás sertés szűz, ja meg gofrit is kreáltunk desszertnek (ha már gofrisütőt kaptunk "Karira" sógornőmtől - TENK JÚ MÉGEGYSZER ÉRTE!:) ). Ááááá, nem zabáltunk be, kicsit sem! :)

És hogy ezen a héten eddig mi történt? Hát, "egyebet sajnos nem tok mondani ... kéremkapcsojja ki!" :D