kicsit magamról

Ha már így megvolt a hangulati alapozás, meg már nevettünk is kicsit, picit mesélek magamról, elősegítve hogy kerekebb képet kapjatok rólam.

Húsz és harminc év közötti fehér férfi vagyok (ez eddig a sorozatgyilkosok 80%-ára ráillik :D ). Gimi után fingom sem volt mihez kezdjek magammal, egyik tanárom mondta, hogy menjek kommunikáció szakra, mivel az óráit leginkább pofázással töltöttem. Jelentkeztem is egy főiskola kommunikáció szakára, de 3pont miatt lemaradtam róla. Így csak angol-biológia szakra jutottam be. Hát ott, nem sokáig húztam: a bioszt félév után leadtam (egyszerűen rájöttem hogy engem kurvára nem érdekel a biosz; minderre akkor jöttem rá mikor az elektromos angolna elektromosságot termelő mirigyének összetevőinek nevét kellett volna megtanulnom latinul - gondoltam "anyád!"). Az angolt szerettem, de az egyik faszfej jófej tanító néni úgy gondolta, nem tartozok én oda, és megbuktatott nem is egyszer (pedig jegyeim alapján simán át kellett volna engednie - a mai napig nem tudom miért pikkelt rám 2 évig). Így hát 2 év után, úgy gondoltam, nem leszek 3szor elsős angolból, így felvételiztem mégegyszer kommunikációra szakra, ahová felvettek (azt hogy miért, az is egy érdekes sztori, de azt a történetet most nem nyitom meg). Hát ezt a döntésemet a mai napig nem bánom, imádtam azt a 4 évet!!! Időközben nyomtatott sajtóra szakosodtam (innen az írás vágy).

Számtalan nagyon jó emberrel találkoztam a főiskolán, és megannyi awesome élményben volt részem. 4 év után lediplomáztam, és próbáltam elhelyezkedni, kevés sikerrel. Idén nyárom egy vendéglátó-egységben pultoztam, és az elhelyezkedési sikert annyiban nevezhetjük sikernek, hogy most is pultozok egy másik helyen, de most már csak heti 1 napot (sajnos rajtam spórolnak) és emiatt kénytelen voltam egy másik munkát is elvállalni amellé. Esténként (éjféltől reggel 7ig) egy szórakozóhely teraszát őrzöm, hogy ne lopjanak el semmit. Karaj mi? Két diplomás biztonsági őr vagyok! Enni muszáj, az albérletet sem adják ingyen, no meg az ünnepek is jönnek, így kellett vmi. De ez is csak decemberig fog tartani, utána lebontják a teraszt. Úgyhogy folyamatosan állások után nézelődök, még most is. (Mondjuk azt hozzáteszem amiatt nem találok munkát, mert a főiskolám városában akarok még maradni, amíg barátnőm be nem fejezi azt (1év), aki a világ leg-leg-leg ...hosszú pozitív jelzők sorát képzeljétek ide...bb nője.)

Itt az esti fagyos őrzésben éreztem azt hogy írni kéne már vmit,sok minden kikívánkozna már belőlem. Egy kis glosszácskát, egy kis jegyzetecskét, egy kis kritikácskát, publicisztikácskákat ... etc. És így jött a blog ötlete! Aztán pedig megfogadtam Yoda mester tanácsát:

"Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld! "

Megtettem.

Még annyit magamról, hogy Star Wars buzi vagyok, meg a Final Fantasy-t is szeretem (a játékot, nem a filmet). Emellett teljesen amcsi sorozat-addict vagyok, meg hát a filmeket sem vetem meg. Szoktam néha photoshoppal kreálgatni (ha időm engedi), és napi rendszerességgel túrom a netet és mindig találok vmi szórakoztatót (majd ezeket közzé is teszem). Érdeklődésem eléggé vegyes, de ez talán majd kitűnik a posztokból...