Az elmúlt pár nap beszámolója

Csá mindenkinek!

Rég jelentkeztem már. Mi is történt azóta? Hááát ... nem sok. A múlt héten péntektől vasárnapig otthon tartózkodtam, hazautaztam az ősökhöz. Pihengettem, meg a családdal voltam.

Ja, kaptam egy pókerkészletet (brádától meg máddertől) szülinapomra, igen karaj "kis" készlet. :) Már csak partnerek kellenének, akikkel lehetne nyomni a pókert (lehet jelentkezni :D).

Otthon megnéztem egy-pár filmecskét, nem akarok mindről írni, de amelyek nagyon tetszettek arról majd nemsokára. Vasárnap este visszatértem albérletem helyszínére, mivel hétfőn állásinterjúra mentem.

A hétfői állásinterjú reggel 8:15-től kezdődött (ifjúsági referens munkakőr az önkormányzatnál), de nem tartott túl sokáig. Egy olyan 40-50 évkörüli ipse kérdezgetett, hogy mi motivált, hogy jelentkeztem (van ilyen végzetségem, meg a pénz, bazze), meg tudnék-e szervezni ezt-azt (meghát'), és további hasonlókat. Adott még egy papírt a munkakör feladatairól, azt át kellett néznem, hogy mennének-e ezek (simán). Aztán közölte velem, hogy majd értesítenek valamikor postán. Nem tudta megmondani mikor, mert egy halom pályázat van erre a munkára. Elköszöntünk, és indultam is haza. 8:45-re már itthon is voltam. Hát, túlságosan nem reménykedem: vagy egy protekciós kapja meg, vagy egy helyi lakos vagy egy olyan vki, akinek tapasztalata is van. Szóval inkább keresgélek tovább...

A mai napon értelmeset nem igazán csináltam. Max. annyit hogy főztem egy bolognai-t. Ja, meg állások után nézelődtem.

Most peig következzenek az éppen nálam aktuális "kottajegyek"...