Szombat: Colonial bácsi börzdéj party-ja

Szombaton megint dolgoztam, de csak du. kettőtől hatig, úgyhogy volt lehetőségem, hogy este párommal karöltve elmenjünk és felköszöntsük a mi kedves barátunkat a Colonial bácsit, aki aznap töltötte be a 35ik életévét.

Ő látható itt ezen a képen, aki épp egy halloween-i bulin épp tini nindzsa teknőcnek öltözött. :D

Colonial-t nagyon szeretjük a párommal. Ő nála tisztességesebb, rendesebb, őszintébb, segítőkészebb, egyenesebb embert nem ismerek. Pedig kidobó emberként dolgozik. Utálom a sztereotipizálást, és nem is akarom megbántani a kidobókat, hisz elég sok rendes egyedet ismerek (szóval kinek nem inge...), de sok köztük a tapló, unintelligens barom, akik kihasználják erejüket és hogy haverokkal vannak körülvéve, ebből kifolyólag ha kedvük úgy akarja, akkor bárkivel szívózhatnak. Vagy leszarnak mindent, és felőlük szétverhetnek bárkit, vagy épp ellenkezőleg, először ütnek, aztán kérdeznek. Na, Colonial testesíti meg teljesen az ellentétüket. Udvarias, még ha vki barom és csinálja a fesztivált, ő először nyugodtan szól az illetőnek, aztán ha nem ért a szép szóból, akkor ad egy maflást. Nem nagyot, csak akkorát, hogy értse az illető, hogy most kell befejeznie a tevékenységét.

Van egy security-s cége, és több helyet is őriznek esténként. Ahol én is szoktam dolgozni, ott is ő és az emberi vigyáznak a rendre. Olyan szinten tisztelik az emberek Colonial-t, hogy pl. a romák és a skinhead-ek nem balhéznak egymással, ahol ott van, mert tudják, hogy ott ő a seriff és nem tűri az ilyet. Azt meg pláne, hogy egy nagy tömeg verjen 1 embert, ilyenkor megmondja a feleknek, hogy egy az egyben meg lehet oldani a problémát. Sok embernek ő a főnöke, és most télen a szórakozóhelyet és a kinti utcát is őrizni kellett, és ahelyett, hogy az egyik emberét állította volna ki a hidegbe, legtöbbször ő maga állt ki őrködni a mínuszokba. Van még vkinek ilyen főnöke?

Colonial, ahol tud ott segít. Nekem is ő szerezte az esti teraszőrzős munkát, mert tudta hogy anyagilag szarban vagyok. Emellett isteni szakács, múltkor olyan sörben áztatott sült karaj receptet adott, hogy azon majdnem besz*rtunk. Szóval egy rendkívül remek emberről van szó, csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni. És emiatt is örültem, hogy szombaton haverokkal megünnepelhetjük Colonial bácsi születésnapját.

Az asszonnyal egy inka fa maszkot vettünk, plusz egy hátvakarót kínai jelekkel díszítve, meg egy pici elefánt díszt Colonial-nek. Olyan fél kilencre mentünk le a klubba és ott köszöntöttük fel ezt a kópét. Majd jöttek a többiek is. Ajándékozás következett ezerrel, mondjuk a szivarvég-csiptetőnél, megjegyeztem Colonial bácsinak, hogy nehogy véletlenül összekeverje a péniszgyűrűvel, mert kínos véget érhet a szitu. Aztán italoztunk jó hangulatban, ittuk a whiskey-t, a sört, meg a felest ahogy bírtuk. Utána éjfél körül átmentünk kocsival egy másik szórakozóhelyre, ahol szintén Colonial emberei dolgoztak és ők is fel akarták köszönteni őt. Az a hely már egy elitebb (drágább) puccosabb klub volt. Én azért "kicsit" sajnálok kiadni 400 HUF-ot egy 0,33-as Carslbergért. De itt is jól mulattunk és tánciztuk. A kollegák 3 üveg Bali-val meg tequlia-val várták Colonial-t, szóval jó kedv volt. :)

Onnan 2 körül léptünk le, és visszamentünk az előző helyszínre. Afteroztunk. És ittunk megint. Olyan fél öt körül jött asszonyocskám, hogy menjünk. Már én sem álltam annyira a helyzet magaslatán, úgyhogy beláttam valóban itt az idő, hogy induljunk haza. Párocskám már fogta is a kezem, hogy menjünk, én még vissza akartam menni elköszönni Colonial-tól, de a jány' asszondta', hogy ő már elköszönt (másnap kaptam is a lebaszást Colonial-től, hogy de eltűntem; még egyszer elnézést szeretnék kérni emiatt bácsi!!!).

Másnap a gyomrom nem volt a legjobb állapotban. Főleg, hogy du. 2-re mentem dolgozni. De megérte, nagyon jól éreztem magam szombaton, és remélem Colonial is (ugye, jól érezted magad???)!!!

Asszem' a végére még csak annyit, hogy még egyszer: ISTEN ÉLTESSEN SOKÁIG DRÁGA BARÁTOM COLONIAL !!!!!!!