Hogy mik alapján találnak egyesek a blogomra? Pl. Eszenyi puncija! :)

Majd minden nap nézegetem a blog statisztikáit és ti is láthattátok már Live Traffic Feed-es dobozt a főoldalon, ami szintén számos érdekes információt árult már el nekem. Most megosztok néhányat ezekből.

Mondhatni elég lassan indult be a blog. Emlékszem, ha egy nap már 40-50-en rám kattintottak örültem, mint majom a farkának. Ma már 100 fölött van a minimum ahányan vmiért a blogra kattintanak, és a rekord eddig 245 volt.

Egyébként a 2 legsikeresebb bejegyzés a Csajok a Chuck-ból és a The Big Bang Theory post.

A Live Traffic Feed-et azért szeretem, mert látom, hogy egyes emberek, honnan találtak rám, vagy hová mentek. Plusz, imádom látni, hogy a google-be mit írt be vki aki ezután a blogra kattintott, és ott hányadik találat vagyok. Valaki pl. arra keresett rá (2x is) a gugliban, hogy "beöntés videó" és így talált rá a trailer-beöntés címet viselő bejegyzésemre. Csak tudnám, ki az a perverz, aki beöntéses videókat szeret nézni?

Viszont a prímet, egy másik google találat viszi. Valaki arra keresett rá a google-ban, hogy "melyik darabban látszik eszenyi puncija". Ezen azért, jót röhögtem!!! :) Főleg, hogy a blogon, csak a Megasztár 4-es írásomban említettem meg Eszenyit.