Egy velős Panaszlevél

Sajnos, én is majdnem minden héten belefutok egy ehhez hasonló panaszosba a melóhelyen. Inkább nem kommentálnám a következő sorokat!

"A 2009.11.12-én tett internet szolgáltatásban tapasztalt hibabejelentéseérdekében technikus kollégánk 2009.11.13-án megpróbálta orvosolni aproblémát, mert Ön akkor nem tartózkodott otthon, illetve az adatbázisunkbannyilvántartott telefonszámon sem sikerült a kapcsolatot felvennünk Önnel.Kérjük, amennyiben az Ön által észlelt hiba még jelenleg is fennáll, jelezzetársaságunk felé a 1221-es telefonszámon."

Kijelentem, hogy a fent említett napon végig az otthonomban tartózkodtam, ésa kollégáját vártam, maguk meg itt buziskodnak velem. Az, hogy mint utólagkiderült, Önök nem tudnak beírni egy telefonszámot, úgy vélem nem az énhiányosságom. A megadott címen található lakás nincs körülvéve semvizesárokkal, nem vezettem villanypásztort a kaputelefonba, valamintnagytestű harci kutyák sem őrzik azt. Két kollégájuknak furcsamód mársikerült eljutni a lakásba, valamint felhívni engem a rosszul rögzítetttelefonszám ellenére - bizonyára Danny Blue és Christian Panthera - szintűtelepatikus képességeik segítségével. Mivel a kollégája baszott kijönni, ésa hibát nemi szerve ritmikus húzogatásával próbálta elhárítani, az általamérzékelt probléma még mindig fennáll. 9 -szer pofáztam el maguknak, hogyhibás a modem, amit Önök biztosítottak. Maguk hülyének néztek, hiszen azÖnök adatai szerint minden rendben.

Ezek után persze még én hívjam fel magukat 10-edjére is, amivel úgy vélem,kimerítik a pofátlanság határát. Véleményemet az ügyről, a szolgáltatásrólés a cégükről egyetlen köpéssel kifejezhetem. Öröm az ürömben, hogyügyintézőik nagyon kedvesek és segítőkészek, az meg egy másik dolog, hogy a"kapcsolja ki a tűzfalat és a vírusirtót" - színvonalú tanácsaikkalnyugodtan kitörölhetem ám a seggem. Ha kellemes társalgásra vágyom, egy másjellegű emelt díjas telefonszámot tárcsázok. Mellékelten bátorkodtamelküldeni az önéletrajzomat is, mivel ennyi szaktudással én is rendelkezem,ezért örömmel lennék egy ilyen remek, dinamikus csapat tagja.
 

Szerencsére szolgáltatásuk ingyenes, vagyis pontosan annyiba kerül, amennyitér, ez megmagyarázná, miért is akciós az első három hónapban. Megkísérlemelmagyarázni még egyszer, utoljára: 1. A problémán forrása a hibás modem. 2.Önök küldenek egy szerelőt, aki ért a számítógéphez, valamint egy működőmodemet, továbbá egy hálózati kábelt, mivel ez a szar ami itt van, csakfojtogatós szexre alkalmas, másra nem. 3. Küldenek a szerelővel egy embert,aki tudja használni a telefont, a kaputelefont, valamint a liftet, bárjöhetnek lépcsőn is, így ez csupán ajánlott opció. 4. Kicserélik a modemet.A szerelő bejön, köszön napszaknak megfelelően, leveszi a cipőjét,visszautasítja a felkínált frissítőt és kicseréli a modemet. A közlekedősember kint marad. 5. Aláírom a munkalapot, a szerelő elköszön és kimegy. 6.Működik a szolgáltatás és mindenki boldog.Amennyiben a fenti hat pont nem megvalósítható, akkor ne fáradjanak aszolgáltatás kikötésével, mert kibaszom az egészet a picsába, mivel Önökmegvalósították a szerződésszegés fogalmát, ugyanis ez nem szolgáltatás,hanem egy fos. Egy FOS.

Feltételezem, Önök jobban szórakoztak levelem olvasása közben, mint jómagam,de ne gondolják, hogy viccnek szántam, ez egy kibaszottul HIVATALOS PANASZ.Sajnálom, hogy méltatlan helyzetbe kerültem maguk miatt, de csak azoknakadom meg a tiszteletet, akik : 1. Szintén megadják, 2. Kiérdemelték, 3.Félek tőlük. Sajnálatos módon Önök egyik kategóriába sem esnek bele, ezérthát levelem keserédes hangvétele. Amennyiben hajlandóak rendesen végezni amunkájukat, akkor Önök felhívnak az általam megadott telefonszámon, és egyÖnök által kiválasztott időpontban készséggel állok rendelkezésükre.

Várom megkeresésüket! Nyomorékok.

Tisztelet nélkül: